Ullared here I come

http://luxurypink.files.wordpress.com/2009/08/gekas.jpg

vad saker och ting kan ändras fort.
pratade med Katja på jobbet idag och hon berättade att de skulle åka till Ullared på tisdag.
jag som aldrig har vart där och har försökt att planera in det flera gånger blev ju avis på henne.
Men goa hon sa att det fanns platser kvar om det var så att jag ville med, vilket jag vill.
Så på tisdag natt åker vi ner och ska sen spendera hela onsdagen och en massa pengar på att shoppa:-)
Fan vad jag längtar...5 dagar kvar...

jag ska för övrigt inte sitta barnvakt idag, om allt går som planerat.
annars så sätter jag mig bara i bilen och kör den ca milen in till stan och leker med barnen...

nu så står en kopp kaffe och cigg på schemat,höres senare.

Kommentarer
Postat av: Annika

Gud vad roligt =) Skriv en lista på vad du ska handla. Det är mitt tips!

2009-10-22 @ 18:32:58
URL: http://www.metrobloggen.se/annikaj

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0