Romantiskt helg

tror att jag har träffat världens romantiskaste kille!
Igår när jag kom ut till honom så höll han för mina ögon och ledde in mig i deras
vardagsrum och gav mig dessa. fy fan vad fina de är och doftar så gott
speciellt nu när han sputade sin parfym på dem;)


Hans syster och man och deras 3 barn va på besök igår oxå och vi hade det så trevligt.
tyckte vi åt och fikade hela tiden så måste ha gått upp flera kilon sen igår,)
Blev Marcus super goda Spagetti och köttfärssås till lunch och sen tog vi en promenad med barnen och hundarna.
kommer sen in och käkar Kristinas goda äppelpaj, ja ni hörde rätt.
den va super god, jag brukar inte gilla sånt, men denna kan man inte ogilla!
tog det sen lugnt i några timmar. byggde lite lego med barnen och ett av dem blev storförtjust i mig.
Lilla Linus på 5 år, han ville att vi skulle leka bonde söker fru och han skulle vara bonde och jag bondefru;)
haha så söt så!
Sen käkade vi lite färska räkor och krabba med massa kex och ostar till.
var egentligen meningen att vi skulle ha fläskfilé med potatisgratäng till varmrätt, men alla va så super mätta så vi skippade det!
gick sen in till oss en stunde och tog det lugnt och mös hela kvällen, bara jag och Marcus!
Han är ju så underbar så jag tror jag dör!
en så genomgo, snäll, glad, trevlig och romantisk kille som har hjärtat på rätt ställe.
Är så glad att Katja ordnade så vi träffades.
idag så har han åkt iväg till båten igen där han jobbar. är nu borta i 10 dagar men innan han åkte så fick jag dessa.

det är 3 fribiljetter med cinderella för 2-4p per kort.
så sammanlagt så har jag gratis resa för 12p
måste matcha in det till någon gång då han jobbar:) så brudar, vilka vill med???
har 3 månader på mig att lösa in korten!

Nu ska jag bara ta det lugnt och dofta på mina roser så jag känner älsklingens doft!
Saknar han redan! nu kommer vi inte synas förrens och 10 dagar. suck!!


Kommentarer
Postat av: Annsso

Jag vill meeeeeeeeed =)Faktiskt=)

2009-10-18 @ 17:15:10
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0