nagel smycken

jag som gillar att hålla på med mina naglar hittade en jättebra grej nere i ullared. den var en burk med massa nagelsmycken i alla dess former så som stjärnor, blommor, cirklar m.m.
så idag tog jag tillfället i akt att prova lite när man ändå hade en massa dötid.
har aldrig hållt på med sånt förrut och måste säga att jag blev nöjd. gjorde en French Manicure med en
liten stjärna på nageltoppen som pricken över I:t;)


jag har hört att uppföljaren på spotify har kommit nu, ett program med samma funktioner, fast det är filmer man söker på, kommer dock inte ihåg vad det hette så ska googla lite och se om man kan fixa hem det till min dator,
isåfall vore det ju toppen:)
höres senare

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter voddler det du söker

2009-10-31 @ 20:47:33
Postat av: Anonym

Gud så fina de blev=)duktig du!

2009-11-01 @ 08:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0