god morgon

har precis tagit mig en dusch och ska käka lite frulle nu och fixa iordning mig.
sen bär det av till Marcus ut i skedvi och jag kommer vara där tills imorgon.
då åker han iväg till båten igen och är borta i 10 dagar, hur ska man klara av det???suck!!
får njuta av de timmar vi får tillsammans innan han far.

ang idol igår så kändes det jättebra att Camilla fick lämna tävlingen.
visst hon kan sjunga, men hon är ingen stjärna, ialf inte i mina ögon.
hon skulle platsa i andra tävlingar eller uppträdanden.

ne nu ska jag fixa mig. höres imorgon.
ha det så bra gott folk

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hällefors VANNNNNNNNNNN.. Gissa om Mathias var glad igår =)=)=) Wiiieee

2009-10-17 @ 10:10:27
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0