Don´t mess with me

idag är det ingen bra dag att bråka med mig inte.
det har min syster redan gjort så jag går henne på nerverna, bara för det så ska jag bjuda på
lite kort från hennes snyggaste stunder, såna som hon inte vill att jag ska lägga upp här.
hämden är ljuv, sen att jag oxå är lite flum, det bjuder jag på;)


Fia i sitt rätta jag;) hehehe

Nu sitter fia i sitt rum och surar för att jag inte pratar med henne.
men det må vara så då, för just nu är jag så irriterad så vill inte prata med na.
man kan inte bete sig på ett sätt ena stunden och sen tro att allt är bra igen!
ne nån måtta får det vara..
tror det är lite PMS varning på mig idag kanske...

Daniel och barnen har iallafall precis åkt hem
det var jätteskoj när de kom, var länge sedan. har busat som bara den med barnen och
Tilde och jag har lekt koja, det ni;) men man är ju barn så länge man lever, hehe..

Kommentarer
Postat av: Doppsko

Barnen hade så kul med er knas fastrar idag=) kram på er!

2009-10-24 @ 19:23:16
Postat av: eeeeeeeeeey

ta bort bilden för faan!!! idiot!! kul veronica jag kommer lägga ut amssa flum på diig på faceebook annars!

2009-10-26 @ 10:25:43
Postat av: veronica

TILL FIA:

Älskar dig oxå fia;) puss på högra skinkan;)

2009-10-26 @ 17:21:55
URL: http://veronicajensen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0