trött!!

Nu är man trött efter ett par tuffa timmar! kom inte hem förrens 24.30 inatt och somnade väll strax efter 1 så var inte så pigg imorse när det var dags att gå upp!! Vaknade först när Älsklingen ringde innan han gick på sitt pass ( 4.50) men somnade sen om och hörde inte alls mitt alarm, utan vaknade av att Janne extrakollade så jag var vaken vid 6.15 tiden..då var man redan försenad till jobbet så det blev panik på med kläder och sätta sig i bilen!
Han iallafall med allt innan kl vart 7 och gästerna kom! allt tack vare att Jonas förberedde det mesta igår kväll..
det tackar man för! hade inte vart kul annars, då hade man fått stressa ännu mer!!
Men tycker iofs inte att det skulle ha vart mitt fel om man inte skulle ha hunnit, det är sånt som kan hända när
man får hoppa in och jobba extra på kvällen och köra frukost dagen efter! så de så;)

Resten av dagen gick iallafall bra, men man var seg..hade inte riktigt ork till något utöver mina uppgifter!
så gjorde mitt sen så var jag nöjd iallafall;)

Idag är det för övrigt bara en månad kvar tills jul:)

http://content.expressen.se/blog/12/76/00/maatkaare/images/jul.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0