bakis!!!

mycket har hänt sen förra inlägget...
jag har jobbat skiten ur mig så man har ju inte vart så pigg på att sitta vid datorn som ni kanske
har märkt. har vart en tuff vecka med massa gäster på jobbet och för lite personal pga sjukdomar.
men man överlevde.
igår var det fest i iogt för lilla Tilde och det blev en lyckad kväll, men dock med för mycket alkohol för min del.
fy satan va full man vart, och idag mår  man väll som man förtjänar....
usch, ska aldrig mer dricka redbull vodka, iallafall inte så mycket! tittade på flaskan idag och såg
att det var mindre än hälften kvar ( av 1 liter) och tydligen så var det bara jag som drack drinkar, så
inte konstigt att man mår som man gör då!
lovar att komma med lite kort från kvällen sen när man bara har fått ork att lägga in dem på datorn...
nu ska jag ta mig en dusch och försöka bli människa igen, sen så ska jag vila lite och sen åka iväg till min älskling.
men vi höres senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0