Äntligen:)

52 timmars väntan är över!
Har precis fått hem mitt nya simkort till telefonen, då det förra gick sönder!
Har aldrig vart så glad som jag vart idag när jag kom hem från jobbet.
Känns nästan som om man skaffat en ny telefon:)
Man tror ju att man lätt ska klara sig utan en mobil, men så lätt är det inte!
Folk får inte tag på en, om de inte har mitt hemnummer då, vilket många inte har!
Sen blir man själv låst, har ju inte alla nummer i huvudet, samt att alla inte finns på eniro/hitta.
Och att ringa till mobil från hemtelefonen går ju inte heller, då sånna samtal är spärrade!
Så är superglad just nu!!Ska bara försöka att memorera det nya nummret som man fick,
beställde ju ett nytt kort med det gamla på, men men! det är inte hela världen!
Kan ju använda mobilen nu iallafall:)


Over and Out

Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0