dagen D:-)

japp idag är det alltså dax att tatuera sig!
Börjar faktiskt bli lite nervös, kommer knappt hur motivet ser ut, då det var över en vecka sedan jag var
ner och bestämde en! men det enda jag kommer ihåg var att den var snygg:-)
Kommer att lägga upp lite bilder på den sen!
Men det är ju inte bara jag som ska gadda mig idag, utan pappa oxå;-)
Om det är någon som ska vara nervös så är det ju faktiskt han, för han har ju aldrig gjort en tidigare!
Synd bara att han valde ett så fult motiv (LEKANDS LOGGA) ;-)
Han ska vara där nere om ca en timme så jag ska med och hålla han i handen, och även se om man kan flytta fram min tid litte så slipper han ju sitta och vänta på mig hela dagen, (15.30) men vem vet, han kanske har en annan kund imellan!
Det visar sig!!

Det gick jätte bra att jobba igår förresten, men det märktes att det var ett tag sedan man jobbade kväll, för jag var helt slut
när jag kom hem! (23) brukar annars sova vid den tiden då jag mestadels jobbar frulle!!
kul med lite omväxling och mer OB timmar, pengakåt som man är;-)
Ne nu ska jag raka benen innan jag ska bege mig, kommer väll inte kunna göra det på flera veckor sen,
så ni får väll leva med mina håriga ben;-)
Ha det så bra!
Höres i eftermiddag!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0