Min stora dag igår!!

Min födelsedag igår var helt perfekt! det började med att älsklingen gav en frukost på sängen och mös..
sen far vi in mot Köping och åt lunch på Kina tillsammans med hans mamma, var super gott och snacka om att man belv mätt!!! sen så åkte vi ut till skedvi igen och vilade lite innan vi drog in mot Gillet i Köping och åt mat tillsammans med Maria och Mathias. det blev Gillets Oxfiléplanka samt chokladbakelse med nougatcream till dessert! mumms...
som pricken över i:t så hade de satt ett tomtebloss på min dessert så det bara sprakade och hela matsalen blev tysta och vände sig om för att se vad det var som hände! sen började Mathias sjunga för mig och så klart så börjar alla andra gäster göra det oxå! har aödrig varit med om något så pinsamt i hela mitt liv! kände hur man blev rödare och rödare i ansiktet;) men gulligt och kul var det, kände ju inte folket som sjöng så det var en fin gest av dem;)
sen så bar det iväg mot bion där vi tittade på the new moon! så jävla bra film alltså! längtar redan till uppföljaren=)
http://anderssonostblom.files.wordpress.com/2008/06/untitled.jpg

Kommentarer
Postat av: heidi

Gratulerar i efterskott. :) Var den där new moon bra? Jag har inte haft möjlighet att se den när den inte har kommit till bion här i stan ännu. De är alltid sena i denna stad. :(

2009-12-07 @ 08:39:35
URL: http://karkkimonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0