ikväll så åker vi=)

nu är det inte lång tid kvar tills våran efterlängtade utlandsresa! nu kan man tillochmed räkna timmarna.
Om exakt 24 timmar så är vi framme, hihi...ska bli så skönt att komma iväg till ett varmt och skönt land med massa trevligt männsikor. Kommer dock sakna alla er här hemma, kommer inte kunna prata med er under 14dagar.
Mest så kommer jag sakna min Älksling Marcus som kommer hem från båten idag, hinner ju ses några timmar innan vår resa börjar kl 02 inatt...Det kommer bli så tomt utan honom, att inte få kunna höra hans röst lika ofta som nu.
Ne det är det stora nackdelen med att vi åker! kommer sakna ihjäl mig efter dig babe!
Ni får alla ha en god jul och ett riktigt gott nytt år så hörs/syns vi igen den 3 Januari!

Kommentarer
Postat av: Sabina

En fågel har viskat i mitt öra att ni är hemma nu, så nu vill jag veta hur ni har haft det och se lite bilder ;)

2010-01-05 @ 20:09:10
URL: http://www.metrobloggen.se/sabinal
Postat av: Ann-Sofie

Välkommen tillbaka till kylan!:)

2010-01-06 @ 18:35:11
URL: http://annsso.blogg.se/
Postat av: Anonym

om det ändå kunde vara så att vi äker ikväll=) puss syrran!

2010-02-02 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0