lite bilder

kommer nu med lite bilder från gårdagen samt från tobbe och tildes dag!
Ursäkta kvaliten, men min kamera har inte kommit än, så är
fortfarande från mobilen;-)

Johan stog för underhållningen:-)


Fia för alla fjanterier;-)


och jag tog mig en sån här goooo:-)


Finbesök av Jessica, Elias och Peter ( ej i bild) från Hällefors


Lukas säljer lite grejer, där pengarna oavkortat går till barncancerfonden!!


Och busar med lilla syster Tilde:-)


Pippi på finbesök;-)


Och lite Clowner från sjukhuset underhöll barnen


Var en fin dag, hoppas att de fick inte mycket pengar nu till cancerfonden!

senare på dagen så tog jag och promenad med
Maya!
Vi gick och plockade såna där otäcka bär, hmm ja blåbär heter de ju;-)
Men snacka om att man blev myggbiten, hela jag kommer ju vara
sönder riven imorgon, de var verkligen överallt!!



Ne nu ska jag äta mitt päron;-)
höres senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0