helt död!!

ursäkta att man inte har bloggat idag, men har inte haft tid!

  • vaknade kl 6.30 av att jobbet ringde, var tvungen att jobba några timmar påförmiddagen då en i personalen var sjuk!
  • kl 9.40 kommer jag hem efter att ha stressat som en tok och 5min senare kommer Maya och Danne för att hämta upp mig..hade bestämt att vi skulle käka sen frulle på Klingans i köping innan vi åkte till Västerås! 
  • springer runt i flera olika butiker i Västerås men hittar inte den färgen de skulle ha så åkte hem därifrån tomhänt. åt lunch på pizzahut;-)
  • svänger förbi cheapy i Köping för att titta en sista gång, och till våran förvåning så hade de den rätta färgen:-)
  • och nu är man äntligen hemma!
Ska fan lägga mig och vila en stund! var ju inte alls beredd på att jobba idag så
var ju vaken till kl2.30 inatt!  så det har inte blivit många timmars sömn här inte;-)
Men jag har så jädrans svårt att säga nej när folk frågar!
ne det får bli ändring på det;-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0