Hemma=)

Sådä då var hemma från jobbet igen=) känns så skönt, då jag inte alls kände för att jobba idag! Mår inte så bra i min hals=( såg att högra sidan var alldeles svullen, nästan igentäppt! Kanske skulle uppsöka läkare imorgon!
Skulle egentiligen jobba då, men gjorde så att Diane tog mitt pass, hon är en ängel! då kan man vara hemma och vila upp sig lite och se om det blir bättre, annars så får man gå och få det undersökt!
Men men, nog med mig! Är så glad för Daniel och Ninas skull då provsvaren från Tilde visade att allt va bra!
Blir så glad=) De har haft det så tufft nu ett tag och detta var ju det bästa som kunde hända dem! Lilla Tufflan då, du är så stark och tuff=)
Nu ska jag ner och ta mig en kopp kaffe och bara njuta av det som är kvar av dagen!!
Synes senare! ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0