Hemma igen..

Jaha då var man tillbaka i Kolsva igen! Känns lite surt, ville egentligen inte åka hem! men kände att jag var tvungen eftersom jag har en hel del saker att ta itu med imorgon! Saker som verkligen måste göras, som att tvätta, ringa ams, tror iofs att jag har ett möte med dem imorgon men kan inte hitta på lappen:-/! Inte bra Veronica, fy skäms;-) skit samma om man missar det, ska ändå skriva ut mig!!

Tiden uppe i Hällefors var bra trevlig! Blev lite öl, skitsnack, wii och myspys:-)
Tror inte vi gick och la oss förrens 6 imorse och gick upp strax innan 11! men gick väll inte upp på riktigt förrens runt 13 tiden, blev kvar i sängen och tittade lite på simpsons.-)
Men man va bra seg sen på eftermiddagen innan man skulle åka hem, var tvungen att lägga mig och vila lite innan så man skulle klara av bilturen! Men gud va nervös man va! Det var tydligen hårdbevakning idag av poliserna och tänk om de hade stoppat mig! hade ju ingen aning om man fortfarande hade alkohol kvar i blodet! Då hade mitt körkort garanterat rykt på än gång, samt fått en kraftig böter! Men vilken tur att de ej fanns på vägarna när jag åkte;-)

Ne nu ska jag krypa ner i sängen och titta på tv:n! orkar inte vara social idag! Är nog lite bakis trotts allt!!
Först ska jag gå ner och ta ett glas sockerdricka:-)
Ha det bra

Over and Out
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0