försent för aprilskämt??

haha kom på världens roligaste aprilskämt som man skulle ha dragit!
Skulle sägt att jag fått virus i datorn till mitt försäkringsbolag! och eftersom jag inte kan nått om datorer så berättade en kompis till mig hur man skulle göra för att få bort det!  Man skulle börja med att köpa penecillin som man skulle ge datorn så att viruset försvann, sen skulle man öppna cdfacket och hälla i tvättmedel så att han blev riktigt ren och risken att viruset skulle komma tillbaka skulle då försvinna! Skulle sen förklara för bolaget hur man hade gått till väga och sedan säga att datorn nu är helt trasig! Berätta för dem att det hela var ett aprilskämt som jag ej fattat och frågat om drulleförsäkringen täckte det!
Haha, det skulle man fan ha gjort! för man lurar ju dem, och spelar dum själv, eller spelar och spelar! skulle säkert göra en sån sak;-) Undrar om de skulle gå på det? och skulle försäkringen täcka en sån grej? haha kanske är värt ett försök till nästa år;-)

Ne nu ska jag titta lite på 2½män, sen blir det sängen!
Säger god natt radan nu!
Ha det bra och natti natt

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0