....

Gud så härligt väder det har vart ute idag! Så där har man bott hela förmiddagen/eftermiddagen!!
Tvättade min bil både in- och utvändigt idag! pappa, anita och jag hade tvätta bilen racing;-)
Så nu är de rena och fina och min är snart redo för annons på blocket!! ska bara åka upp till hällefors och hämta sommardäcken, vilket jag ska göra på Onsdag! hade väll tänkt att stanna kvar en natt  och sedan ta med mig Johan och Fia hem!! Fia lotta åkte dit redan igår, och det var tänkt att Johan oxå skulle göra det, men eftersom att han ska till tandläkaren imorgon så fick han stanna hemma med mig:-) Så han hänger med mig dit på onsdag och stannar kvar en natt, bättre än ingenting;-)
Har spelat boll med Dennis och Tilde idag! haha, Dennis du äger;-) efter en stund blev Nina med oxå, synd att vi aldrig han spela klart matchen, får bli en annan dag;-)
Tog en härlig promenix med Maya oxå, gick solbacken som den kallas, och tänkte att vi skulle ta en genväg hem! Men den genvägen va inte så bra! gick väll på en stig på 300m kanske tills vi kom till ett stup! var då tvunga att vända, och väll uppe på vägen igen så såg vi att vi inte hade kommit mer än ca 50m från där vi startade;-) Orientera aldrig med oss, eller inte med mig iallafall, då det var jag som sa att vi skulle gå där;-)

Ikväll blir det lugnt! titta lite på tv och så! ska snart ta mig en dusch, känner att man börjar få värmefrossa;-)
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0