Mycket har hänt sen senast

tänkta att jag skulle skriva några rader, var ju ett tag sedan;)
mycket har iallafall hänt.
Jag har först och främst skaffat mig ett till jobb, eftersom att det var så jävla lugnt på mitt dåvarande.
och nu kan jag säga att man inte har en lugn stund. jobbar man inte på herrgården så är det på gillet så det finns inte så mycket tid över till annat, fast man skulle vilja det.

Lägenheten börjar i stort sätt bli klar, mattläggarna var där idag och la den sista mattan i badrummet:)
känns så jävla skönt, nu ska bara rörkrökarna hitta ut dit oxå så de kan koppla in toaletten, handfaten, duschen, badkaret på toan på övervåningen samt två st vattenburna element. sen så är deras jobb klart:)

Jag har vart ut tid idag och klippt gräsmattan. det är ju ett projekt i säg, då de bara slängt ut allt skit när de renoverade på tomten. men men, det gick bra ändå.
för er som inte vet så är det ett gammalt hus som ägarna har totalrenoverat och rustat upp till två st lägenheter.
jag och min kille ska ha ena:) det ligger mitt ute i skogen typ, och snacka om fin natur. bara älskar att vara där ute.
var ut igår och ställde in grejer i kökssåpen så att det ska vara så lite som möjligt kvar när vi väl flyttar in, dvs montera alla möbler osv.
Lovar att jag ska lägga ut bilder när det är helt färdigt.

Mitt under all stress m ed jobb och lägenheten så passade jag och min underbara älskling på att ta en tripp till stockholm för att komma undan lite. och det behövdes.då han jobbar på viking line så är ju han borta var 10dag så när han kommer hem så hinner man knappts ses alls. så vi tog det bara lugnt och njöt av strolande solsken! gick i gamla stan och tittade i butikerna och bara va! en sån tripp kommer att komma igen:)

ne nu ska jag fixa iordning mig för jobbet och titta lite på hockeyn innan jag drar.
ha det bra gott folk.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Kul att du skrev=)

2010-05-20 @ 18:04:18
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0