Gårdagen

gårdagen var alldeles underbar!
efter jobbet så åkte jag ut till Marcus och vi grillade ute vid tuna udde.
var så mysigt:-) bara han och jag ( och Leia så klart ), hon fick lite korv hon med;-)
sen bar vi hemmåt och tittade lite på tv och mös hela kvällen!
idol var för övrigt skit bra, eller hur,-)
sen vaknade man upp i hans famn nu på morgonkvisten, och ville egentligen inte åka hem,
men eftersom jag bara hade lånat pappas bil så hade man ju inge val!
en helt klart toppen kväll..

idag så händer det lite grejer. man ska
  1. klippa sig vid 15
  2. köpa Mayas högtalare
  3. fixa det sista med kryssningen på lördag
  4. förbi bolaget och köpa goa grejer
  5. får inte glömma bort att andas;-)
allt detta ska man göra mellan kl 12.30-15 är det tänkt, men får se om man tar bolaget
efter klippningen, då besparar man ju lite tid genom att inte åka in till Köping.

ne nu ska jag ta en kopp kaffe och cigg, sen duscha lite!
ha det bra så länge!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0