resfeber

Gud nu börjar min resfeber komma! fick ett mail från ving igår med resebeviset/biljetterna
och då blev det fjärillar i magen! ska bli så skönt att slippa det här landet;) hehe,kommentar
taget ur sällskapsresan!
men förstå vad härligt att vara borta i 2 hela supersköna veckor, slippa all snö och blask;)
bara njuta av vackert väder, trevligt sällskap, god mat & dryck, och bara ta det lugnt.
ingen som kan ringa från jobbet och tjata på än eller dylikt...ne nu får det gärna
vara den 18 dec!

här kommer lite kort från nyårsafton år 07-08 då man var där senast.
då var man för övrigt blond och korthårig;)
Syster Linda och Jag


Fia & Anita ( styvmor )


Jerry ( Lindas man ) och Lilla Michelle


Pappa och Johan


Linda och Jag


Sofia och Jag


fan va kul man hade det! längtar så mycket tillbaka som ni kanske märker;)
måste bara tillägga att alla är SÅ olika sig från då och nu! man har förändrats en hel del på
snart 2 år;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0