problem med spotify

ja då var man hemma från jobbet igen då.
Dagen idag har gott väldigt bra, är så roligt att jobba ihop med Diane.
vi vet vart vi har varandra och behöver inte x-tra kolla så att sakerna blir gjorda,
utan vi båda kör vårat race och det fungerar prima.

försöker komma på vad det är för fel på mitt spotify, det vägrar att fungera.
det står bara: unable to auto update spotify,please logout and login to try again.
spotify will operate in offline mode.(308)

jag har loggat in och ut flera gånger med ändå så står det samma sak om och om igen.
och vad menar de med auto update spotify? har jag kommit åt någon knapp eller vad.
någon som har samma problem??? blir så trött, vad ska jag nu lyssna på då!!
får väll sjunga själv då;)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ja dem blev väääldigt goooda :)Men det var faktiskt mathias som bakade mest =) hahahha.. allt bra? Kram

2009-10-14 @ 16:26:00
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0