längtan till jul och nyår

igår tror jag att Linda (syster) och jag pratade i telen sammanlagt mer än 1½ timme, och det
var bara våran utlandsresa vi pratade om. hehe.
alla längtar så otroligt mycket, finns så mycket att prata om. idag om två månader så är vi där.
vi sitter troligtvis vid happy hour och svalkar oss med en kall öl vid poolkanten;) så underbart.
Glad Anita som njuter av tillvaron

förstå att bara ta det lugnt i 2 hela veckor utan varken data, tele och tv.
de är ju sånna grejer som man är van att ha runt sig hela tiden och ibland är det faktiskt skönt
att bara släppa allt. kommer iofs ha med mig min mobil, men är bara Älsklingen man kommer att ringa varje dag
och de andra på jul/nyårsafton.
Tycker att tiden kan gå lite fortare nu.
det som är jobbigt med att resa är den förbannade flygningen.
har blivit lite rädd för det de senaste åren. Men får väll gå en kurs som Stig Helmer;)
Jag är inte rädd, jag kan flyga. hehe

bjuder på lite kort från våra tidigare resor.
seriösa som icke seriösa kort;)
Michelle och Mathilda leker med julgranen


Cider+Fia=bästa kompisar;)


Vingkillen blev nerputtad i poolen, hehe


Jag och Fia fjantar oss


Rädd fia vid Zeptil showen


Men jag var nog räddast, synd att det inte syns hur benen skakar, hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0