god morgon

idag är det Söndag och det är sjukt va tiden går fort.
det var en vecka sedan man va på kryssning och man kan knappt fatta det!

Jessica och Peter har precis åkt hem till Hällefors igen.
nu dröjer det ca 1 månad innan man ser dem igen:(
Lilla Elias va så gullig imorse,Jessica bar in honom till mitt rum, så jag vaknade av att någon satt
och klappade på mig och skrattade! han är ju så bedårande, om han inte va mitt
syskonbarn och så liten så skulle jag lätt gifta mig med honom,-)hehe

ne nu ska man lägga sig i sängen och bara ta det lugnt ett tag, kolla om det går nå bra på Tv:n
höres senare

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

hehe oki=)

Ska ju dit imorgon oh fika med mickan o jessica, fira att mickan fått körkort! Så får man gulla lite med lillskiten.. Sist jag var där låg vi i sängen o mös o busade!! Så kul när han blir större att han liksom hänger med mer =) Men du, nästa gång du kommer så försök stanna en stund så kan vi hitta på saker!!??=)

2009-10-11 @ 10:49:53
URL: http://annsso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0