Annika jag antar utmaningen

Annika utmanade mig i en namnlek som jag nu accepterar.
reglerna är följande
: Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar på samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som hon/han gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förrutom på fråga 1).

1. Vad heter du? Veronica

2. Ett ord på fyra bokstäver?väte

4. Pojknamn? Victor

5. Yrke? Vakt

6. Färg? Violett

7. Klädesplagg? Volangkjol

8. Mat? Vårrullar

9. Sak i badrummet? Vatten

10. Plats/stad? Västerås

11. En orsak att vara sen? vägbygge

12. Något man skriker? Vafan

13. Film? V för Vendetta

14. Något man dricker? vodka

15. Band? Vanessa Hudge

16. Djur? Varg

17. Gatunamn? Väpnaregatan

18. Bil? Volvo

19. Sång? Visa vid vindens ängar


Fan detta var inte så lätt som det såg ut. som nu har jag gjort det iallafall;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0