goden morgen

`Då var man på jobbet igen då och idag kändes det lika tugnt som igår att gå upp..
Ville bara ligga kvar i sängen och sova brevid min Marcus, passa på nu innan han åker och jobbar igen för sen är han borta i 10 dagar:(, men den ursäkten godtogs inte från de högre makterna så nu sitter man här igen;)
Dagen ser ut som följande, jag har 2 personer som ska käka frulle, sen är det stannastäd på deras rum och 17dubbelrum helstäd, vilket jag har 2 dagar på mig att klara av. om man jobbar på som fan idag så kanske man kan gå hem tidigare imorgon:) låter som en bra idé, för då är det sista dagen Marcus är hemma innan han åker...

Ne nu ska jag ta mig en kopp kaffe.
höres senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0