18 november

det är mycket med dagens datum...
för det första så åkte min älskling iväg till båten idag och kommer inte hem förrens om 10 dagar:(
suck, saknar han redan och det var bara 1 timme sen jag släppte av honom vid tåget!!!
hur ska man klara sig tills han kommer tillbaka???? det känns så tomt utan honom, och min fråga är hur vi ska klara oss ifrån varandra när jag åker över jul och nyår!! när han kommer tillbaka nästa gång ( 28 novenber) så kommer vi bara ses de tio dagarna som han är hemma för sen så åker jag innan han kommer tillbaka, det betyder att från den 8 december till den 8 januari så kommer vi inte ses, om vi inte hinner några timmar den 18 dec innan vi åker!!
Suck!

För det andra så fyller världens bästa Nina år idag, var det 24*ler*
Denna brud har inte haft det lätt den senaste tiden, men vad det än är så tar hon sig alltid igenom det..
hon är en riktig kämpe..

och för det tredje så är det bara 1 månad & typ 11 timmar kvar tills vi börjar våran resa till Gran Canaria.
är ungefär vid det här tiden på natten mot den 19 som vi åker mot stockholm, då vårat plan lyfter 7 på morgonen..
längtar som fan och just nu så sitter jag och syster fia och lyssnar på julmusik=) bjällerklang, bjällerklang!
Vihar lite resfeber här hemma, hihi...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0