Vilken kväll!!

Jadu det har vart blandade känslor ikväll! men just nu så är jag bara så jävla irriterad!! men ska ta det från början!
Jag har ju som sagt lagt ut min bil på blocket och folk har verkligen nappat, vilket är så kul:-)
Efter att ha svarat på en del mail och sms så åker jag iväg till Maya för att titta på film! sleepers:-)
Hinner komma halvvägs in i filmen innan det ringer i telen, nervös som jag blir så går jag fort ut mot balkongen för att ta en cigg under samtalet;-) men vafan tror ni händer!!!??? jo helvetes jävla skit rövhåls mobil DÖR!!!! så jag startar om det och skriker lite och kastar ciggen i golvet och svär som bara den för att man blev så arg! !Sorry Maya!
Så man gjorde ett nytt försök occh tänkta att jag skulle ringa upp han igen från Mayas mobil, så inte samma misstag händer! men hinenr inte komma så långt innan han ringer igen, denna gång gick det bra! Vi pratade lite och bestämde en tid för att träffas imorgon utan att riktigt tänka mig för innan det var för sent!
Bestämmde att han skulle komma runt lunch, vilket inte var så lyckat! Pappa står ju som ägare på bilen så han måste ju vara med när köpet genomförs, och han jobbar dag imorgon, inte hemma förrens klockan 16.30 typ!
Så jag går in på mottagna samtal för att ta kontakt med killen igen och ändra tid! men vafan, nummerhelvetet hade inte sparats! hur fan är det möjligt?? pratade liksom med honom 2 minuter innan och nummret är borta!!! jag blir så arg!
Lika så de här hemma! men vafan ska man göra då, får ju ite tag i honom, så det får väll gå som det går då!
Kommer troligtvis inte bli något köp av iallafall, eller det beror ju på om han hör av sig innan så man kan ändra tid så pappa kan vara med! men nu blir jag bara så trött, förbannad, irriterad, ledsen och fan och hans moster!!!!!
Telefoner borde förbjudas, skicka mail istället!!!!!!!1
Ne nu ska jag hänga läpp och sura nån annan stan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0