veckan som vart!!

Det har inte blivit så mycket bloggande för mig nu på ett tag, så tänkte berätta lite o vad som har hänt!
dagarna i Hällefors var jätte roliga! synd bara att der var så dåligt väder så man inte kunde göra så mycket! men blev mycket busande och gullandes med Elias:-) filmer och umgicks med gamla kompisar! var så trevligt så! snart dags för en till tripp upp dit, en vecka i sommar kanske så man hinner göra lite mer och hoppas på finare väder:-)

i onsdags kom min danska faster Anna ochy hennes man flemming hit! det var trevligt, har ju inte sätt dem på ett år! så ni kan ju gissa vad man har gjort sen i torsdags eftermiddag, jo druckit varje jävla dag! det blev iofs lugnt torsdag och fredagen då manjobbade frulle dagarna efter! men igår då kom den efterlängtade överraskningsfesten för fia.-)
Det började med att jag kommer hem från jobbet (13.30) tar mig lite lunch och hoppar in i duschen ioch fixar iordnig mig!  Åker sen hem till Maya vid 16 och fia ställer typ 1000 fråger om vad jag ska göra där, men så klart så fick hon inga svar:-) väl hemma hos maya så knäpper jag den första ölen för dagen och vi planerar det sista ang hur man ska få in fia i lägenheten utan att hon ska ffatta nått! men vi slog våra kloka? hjärnor ihop och kom iallafall på ett bra svar!
Vid sju tiden så åker Maya in med fia till stan och käkar på donkan, och under den tiden stannar jag kvar hos maya för att invänta hennes kompisar! och sen så ramlade de bara in! blev så glad att så många kunde komma, speciellt john, fia skulle komma att bli så glad:-) När alla väl är inne så väntar vi spända påa tt de andra ska komma tillbaka från köping så festen kan börja, och vid 20.30 så ringer maya och säger att de är på parkeringen! så alla gömmer sig, förrutom jag och när hon öppnar dörren så står jag där redo med kameran för att föreviga det ögonblicket;-) när det väl var gjort så hoppade alla hennes kompisar fram och skrek, suprice:-) har aldrig sätt fia så glad, hon var på väg ut i gången igen pga chocken, men fy fan! det var så roligt! hon blev så glad liksom, och det roliga var att hon itne hade anat något:-)

Kvällen fortsatte med massor av öl, musik, trevligt sällskap och lekar! var en lyckad kväll och lilla fia kommer ju aldrig att glömma den helgen hon fylde 18år! nu har hon iallafall 4 dagars bakfylla, stackarn;-) här kommer lite bilder oxå. titta och njut:-)

fias kompisar gömmer sig innan hon kommer:-)                 äntligen kom de, och fia vänder nu tillbaka ut i gången;-)*               lite ölspel ska man hinna med oxå, synd bara att man blir så full;-)


ölspelet                  lapplisa! bara fia inte fiser;-)             en vinare och några öl/cider senare så kan det bli så här;-)



utslagen fia;-)        GRATTIS SOFIA PÅ 18ÅRS- DAGEN.  MAN FYLLER BARA 18 EN GÅNG I LIVET;-)


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0