trött och seg.

Att somna igår var inte så lätt som jag hade tänkt mig! var jättetrött medans jag bloggade och så fort man stängt av datorn och lagt sig i sängen så sa det bara pling och jag blev pigg som en mört..låg bara och vred och vända mig i sängen och det gjorde ju inte saken bättre, så jag satte på tv:n ihop om att man skulle bli trött av det! så tittade på ballar av stål och efter det så blev det hockeymatchen mellan USA??och Finland! grannarna vann i straffläggningen, kul för dem! sen blev klockan så himla mycket och paniken började komma, skulle ju jobba frulle idag! tror inte jag somnade förrens typ 24 eller nått så idag haar man verkligen vart trött!
men det gick förvånadsvärt bra på jobbet ändå, för det var full fart hela tiden så man han aldrig känna efter, men nu när man är hemma så känner man sig helt död! skulle kunna somna här och nu faktiskt, men ska inte göra samma misstag som igår!

Min nya mobil hade inte kommit idag, vilket  jag är väldigt besviken över! men då kommer den imorgon förhoppningsvis!
Min nuvarande cp mobil har lagt av på heltid, får inte igång den alls! Så alla ni som försöker få tag på mig får ha överseende med att jag bara kan nås på hemtelen ett tag nu! sorry!! 
Ne nu ska jag ta en söt pingvinlakrits och titta lite på dumburken!
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0