tidig kväll

Det har vart en sån tuff och intensiv dag idag så jag tar en tidig kväll!
Somnade iofs en sväng på eftermiddagen, typ 30min så får väll se hur det går med sovandet!
Men ska ju upp klockan 4.30 imorgon så måste försöka sova itid, tror dock inte att det kommer att bli några problem!
Nu på kvällskvisten så har jag skrivit upp några låtar som jag hade tänkt att bränna på skiva, ska bara höra med min olagliga vänn först och hon vågar ladda hem nu med tanka på ipred lagen!
några låtar som ni bör lyssna på är ju promoe med svennebanan, Johan palm med Emme.lee och Florider med right round, de sätter sig verkligen på hjärnan, vilket de gör rätt i;-)
Sverige vann idag igen i hockeyn, vi är så jävla bra;-)
Ha det så bra nu och sov så gott allesammans!

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0