jag bara älskar den!!!

Kan inte slute lyssna på Alexander Rybak och fairytale! Bara älskar den låten!
Den var min favvo redan innan finalen och man blir så glad att han vann!
Det var ju utklassning oxå, nästan alla länder gav han toppoäng liksom så det var ju helt klart en värdig vinnare!
undrar om han är singel? han ser ju bra ut oxå;-)

Annars så är der bra! blev mycket jobb nu till helgen, därför inget bloggande eller msn! men hela eftermiddagen så har jag suttit ute och solat samt löst korsord:-) njutit av vädret helt enkelt!
just nu så försöker jag att få tag på skjuts upp till Hällefors, då jag vill passa på att hälsa på de där uppe medans man är lite ledig! får se hur det går med den saken, pappa och anita behöver ju liksom båda bilarna den här veckan!
Jessica var ju smart att komma på ideén med charterbussen, det hade jag inte en tanke på! åkte ju alltid med den när man pluggade där uppe!
Men men, vi får se hur det blir med den saken!! men kul vore det ju iallafall!
var ju så länge sedan man hälsade på dem!
ne nu ska jag prata lite med päronen!
ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0