Händelserik vecka

jo det var nu ett bra tag sedan man bloggade! Men man har verkligen haft fullt upp och inte haft tiden till varken blogg och msn, sorry gott folk!!!
I måndags var det personalfest hemma hos Diane, det var jättetrevligt och det borde göras mer regelbundet.
åt lite smörgåstårta, spelade kubb och drack gott med trevligt sällskap! Senare på kvällen så blev det singstar och tro det eller ej, så var faktiskt jag med och sjöng också, brukar aldrig göra det då man själv vet att man inte kan sjunga, så man måste ju ha vart bra onykter;-) håller på fram tills 24 tiden sen så bär det av hemmåt! Maya sov hemma hos mig den natten då vi skulle åka till Tuna Parl dagen efter!
Tisdagen så åkte vi som sagt till tuna jag och Maya, vi gick upp vid 9 tiden och käkade lite frulle och förberede oss lite för dagen! åkte iväg strax innan lunch och resan gick nästan hur bra som helst, förrutom att vi (jag) svägde av för tidigt så vi kom in i Eskilstuna city;-) crusade runt lite där inne och blev bara argare och argare för att de inte satt en enda skyllt till tuna! Men efter lite svängar hit och dit och tröga eskilbor så hittar vi entligen rätt avfart! 
Då var det shoppingsdax:,-) Finns så många butiker där inne och man trodde ju att man skulle hitta nå fint att handla hem till garderoben, men icke sa nicke!!!! Jag kom hem därifrån tomhänt, vad har hänt med modet idag????
Tar sedan en tripp till ÖB i Arboga för att titta på utemöbler till dannes garage, men inte ens det hittade vi! Men det positiva med den resan var att man hittade 2 par skor inne på skobutiken intill och det var ju bra:-)
I onsdags var det dags att jobba igen och det gr smärtfritt och bra! Jag och lady d är ett väldigt bra team:-)
Kommer sen hem och  byter om och grejer för att sedan åka in till stan och handla hem lite mat till kvällen! åt en väldigt god pasta med fromagie tillsammans med Maya och Fia, blev en film på kvällen oxå sen så blev det lugnt!!
Torsdagen spenderade jag förs på jobbet, var så fint väder och man ville bara hem, då det skulle bli partay på kvällen!!
Efter lite om och men så får jag tag på chafför ut till munktorp! Tack Sandra och Maya för att nni ställde upp.-)
Där blev det många öl och mycket prat;-) blev dock ingen brasa iår, men det var ingen som hängde läpp över det!
Maya kommer och hämtar mig runt 24 tiden och då åker vi mot donkan och äter lite, far vidare hem mot Kolsva där fia har fest tillsammans med hennes kompisar! Var med dem en sväng, blev guitar hero och singstar även där! haha, tog en match mot Sandra och måste bara få säga att hon Äger i det spelet!!;-)
Sen runt 02 tiden blir vi så trötta och börjar röra oss mot sängen!
Fredagen blev någotlunda lugnt, dagen började med slötittandes framför Tv:n, var så trötta och sega efter så många dagars supande! hehe! Sen frågar Maya om vi ska tvätta bilarna under dagen och seg som jag är så tvekar jag lite först, men sen så gav jag med mig;-) Så hon dycker upp efter en sväng i garaget och då sätter vi igång! Gjorde en ordentlig rengörning med allt vad det innebär och nu står den där och glänser som bara den!!! tog kort och grejade på den och innom några timmar så kommer den ligga ute på blocket!
Jessica och Peter kommer senare på kvällen och vi äter gott tillsammans och kollar på den så kallade humorgalan, var iofs inte så intressant, så vi koncentrerade oss mest på ölen som stog på bordet;-)
Lördag!! Jo igår så var det lite fmiljeträff i Kolsva! var så trevligt, synd bara att daniel med familj samt andreas inte kunde vara med! Får bli en annan gång! var ute i lekparken på dagen och det var så roligt, finns ju så många barn att leka med så man fördrev verkligen tiden! kommer hem igen lagom till lunch och då far jag och Peter iväg till Bolaget och köper ännu mer alkohol, som om vi aldrig kan få nog liksom;-) men det var så gott att ta sig en bacardi brezzer ute i solen:-) Igår var det oxå den dagen då pappa, Anita och Johan kom hem från skolresan i polen! De hade haft det varmt och skönt och så klart en väldigt intressant resa!! de hade köpt med sig en hel del gosaker hem,. bla en burk söta pingvinlakrits till mig:-) blev så glad!!
Mot kvällen så blev det lite pizza, en lång promenad och öl så klart! Men måste säga att man hade tröttnat en hel del på det nu, eftersom det som sagt har blivit en hel del öl nu den senaste vackan;-)
Idag Söndag har man inte gjort så mycket! gick upp strax innan 9 och åt sen lite frulle tillsammans med Jessica och Peter! DFe har precis åkt hem igen och så klart tog de Elias med sig, ville att han skulle stanna kvar här hemma hos mig, med förstår att det inte går;-) han är ju bara så söt! Nästa gång är det väll jag som får åka upp till dem och hälsa på lite, våldgästa den så att säga;-)
Nu ska jag gå och äta lite pingvinlakstis;-) Lovar att skirva lite oftare nu! ;-)
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0