godagens gott folk

Då har man slutat jobbet fö idag och det känns så skönt, då man vet att man är ledig imorgon:-)
När jag kom hem så tittade jag i brevlådan och såg att jag hade fått post, och det var från 3! jag kan nu hämta ut min mobil på Ica! gud va kul! vill dit på en gång, men orkar fan inte gå alltså, har vart så mycket på jobbet idag så det räcker, plus att man gick hem därifrån också ( ca3km) så ica får vänta ett tag till! typ en timme eller två!
Sen så måste man ju försöka låta bli telen ibörjan oxå då den måste laddas! har alltid haft lika svårt med att låta bli, men nu är det väll lika bäst så man inte får en till tele med samma batteriproblem!
ska ner och ta mig en cigg nu! Höres senare mot kvällen!
förreste, orkade faktiskt titta på lost igår:-) bra spännande är det iallafall, längtar redan tills om en vecka!!
Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0