....

sådär då har man gjort den sista körningen för dagen!
innan jag hämtade de på volvo så tog jag en sväng hem till Nina och lilla Tilde.
Man välkomnades med världens kram, hehe hon är ju så söt! Sen skulle hon promt mata mig med gelé hallon, tur att man gillar dem då;-)

Tidigare idag har man vart så trött, så man har sovit en hel del mellan körningarna fram och tillbaka.
Runt lunch så åker jag till Mayas jobb och plockar upp henne så vi kunde luncha tillsammans, var trevligt!
Blev en hel del Yatzy spel och skratt och tjivning mellan oss och fia! ibland är hon så lätt irriterad;-)

Ne nu ska jag ta tag i mitt liv och mina kläder som hänger i torkskåpet!
Höres senare! Ha det bra!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0