att komma upp i tid!!!

Att komma upp i tid på mornarna verkar vara helt jävla omöjligt för min del!
Jag har 2st veckarklockor och endå så kommer man inte upp!
Hör dem inte, utan ligger och stänger av alarmet i sömnen och så håller det på så länge som man kan snozza!
Imorse så vaknade jag 05.24 och jag skulle vara på jobbet 05.45!
På blev det bara på med kläderna, borsta tänderna och sen åka iväg..
Börjar man dagen med stress så är hela dagen förstörd sen!
Att kocken från igår inte gör sitt jobb gör ju inte det hela lättarre heller! han hadde missat att göra många
grejer till frullen, så då fick man stressa ännu mer då det var tvungen att fixas!
Nu är man iallafall helt slut, så lär ju somna tidigt ikväll..tur att det inte är något bra på tv:n ikväll som
gör att man håller sig vaken!!
ne nu ska jag göra annat!
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0