Youtube..

Sitter och tittar lite på tuben så här på en lördagskväll..Har hittat ett grymt roligt klipp på Björn gustafsson och Johan Glans från Guldbaggegalan, när de kör ett Abba medly..Shit va bra de är! Man ser på björn i början att han har lite svårt att hålla sig för garv...Han är ju grymt roliga! Men han hade väll sin topp när han medverkade i melodifestivalen förra året, hoppas bara att man kommer att få se mer av denna unga talang! Ni kan ju ta er en titt själva på hur klippet ser ut, om ni inte redan har sätt det då! Ni kommer att bli roade, jag lovar:) ska bara se om jag förstår mig på hur man lägger ut den! hmm, ska väll inte vara så himla svårt!
http://www.youtube.com/watch?v=n-FKzV0bTbQ

ne ska nu fortsätta på min grogg, smakar grymt bra:)

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0