Wipeout...

Hehe så himla underhållande!! älskar det programmet:-)
Men vad gjorde kitty och Linda Rosing där? vad tror de egentligen! Att de ska på semester?
Men där hade de fel, vågar man inte bli skitig under naglarna så har man inget där att göra!
De är bara pinsamma!! Skulle faktiskt vilja prova på nått sånt nån gång, tävlingsmänniska som man är, sen så hatar man att förlora oxå;-) men skulle vara skoj och se om man skulle klara av hinderbanan, är det så svårt som det ser ut?En sak är säkert iallafall, skulle må bra illa av den där snurrgrenen! Klarar knappt av att gunga, utan att det snurrar i skallen på en!!

Händer annars ikväll då? Inte mycket faktiskt! tar det lugnt bara! ska försöka hålla mig vaken till klockan halv fyra, då reprisen av lost är slut;-) men känner redan nu att man inte kommer att klara av det!
Fortfarande irriterad över att de bytt sändningstid! kommer ju inte kunna följa det då! sen går repriserna på söndagnätterna klockan 02.30..kul!!!

Imorgon blir det städa av! ska hjälpa Maya att få iordning i hennes lägenhet inför festen på lördag! Så ska ta mig en promenad dit, hade jag haft bilen kvar så hade jag nog åkt!Nu får man sig lite motion på köpet!! Alltid nå positivt  med det negativa;-)
Sen ska jag flytta resten av grejerna från min lägenhet! hoppas man får med allt! Måste städa ur den sen, men det blir senare till veckan!!

Ne nu är det Herren på täppan som gäller!
Säger godnatt redan nu!
Ha det bra

Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0