Så skönt..

Fan så skönt det kan vara att röra sig lite! 
Skulle jag inte jobbat idag så kunde jag ha gått flera timmar till, så härligt väder!
Man blir så mycket piggare av det! Har blivit lite sånt den här vinter, vart för mycket snö;)

Jaha då var det bara 1½ timme kvar tills man ska dra till jobbet!
Ska väll börja göra sig iordning snart! måste bara sammla krafterna lite!

Nu är släpet hyrt inför morgondagen! Fan kommer att ha fullt upp.
Jobbar först på dagen, sluter runt 16, men måste gå en timme tidigare, hoppas det är ok..
Har hyft släpet från klockan 15..
Sen blir det bara hem och byta om, in till Köping och börja flytta! kommer bli några vänder men kärran!
Som det ser ut just nu så är det bara pappa och jag som kommer att hålla på!
Förstå vilka muskler man kommer att få av det;) så det är bäst att ni passar er sen..hihi..
skönt endå att man bara bor på andra våningen!

Ne nu måste jag börja fixa iordning mig!

ha det bra.


Over and Out
Veronica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0