Nu räcker det för dagen....

Sådär! Nu börjar man få någorlunda ordning här hemma! Sofforna är på plats, allt står där det ska vara!
Har väll kartongerna kvar att packa upp, plus att sätta upp lite grejer på väggarna!
Men tar det en annan dag! kanske imorgon, får se om man orkar!!!

Annars så är allt bra, sitter och funderar på om Storefjell vore nått, är lite lockande trotts allt..Men har väll inte funderat klart, fick ju reda på att de behövde personal imorse!  Blir ju borta ett tag då, vet ej om man skulle klara av det! skulle sakna alla här hemma då! Får nog ta och fundera på det lite till! Så svårt beslut! Fast det är sant! är ju inte säkert att man får jobbet om man söker, men man måste ju vara inställd på att flytta, annars så är det ju ingen mening med att söka det!! En sak kan jag lova iallafall, och det är att jag kommer att sova djupt ikväll, så trött i kroppen, får väll se hur det går på jobbet imorgon, tur att det är lugnt;)

Ne nu ska jag gå och ta mig en dusch!
Ha det bra!
Natti natt på er!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0