Ledsen och besviken...

Här har man gjort allt för att min mobiljävel ska fungera, trodde att problemet var löst när man skaffade ett nytt simkort...
Men den glädjen varade inte länge! igår började den att cpa upp sig igen, inte allt för mycket, men lite granna..
Men idag har den vart extrem, under loppet av tio minuter så har den stängt av sig själv kanske 10-15 gånger, vissa gånger får jag inte igång den alls, den bara stängs av på än gång!!
Orkar inte med nå mer skit nu alltså! Var så glad när den fungerade igen!!
När jag laddar den så står det: Laddar okänt batteri..det gjorde den redan innan jag bytte kort, men sen så frösvann det!
Men problemet kvarstår alltså! Får väll åka in till nån mobilåterfösläljare och prata lite med dem!
Är den nån mening med att köpa nytt batteri? ska man hoppas på att det blir bra då! eller kommer problemet kvartså!
Har ju ända haft mobilen i snart 2 ½år! kanske är lika bra att köpa en helt ny!! Hmmm...
Önskar att man vore miljonär så vore allt mycket lättare!!
Ni som ringer mig, ni får ha överseende med att jag kanske inte alltid svara, då den kan vara död!
Men så fort jag får igång den igen så ser jag ju om ni ringt, kan då slå en pling;)

Ne nu är det en kopp kaffe och en morgoncigg som gäller!!
Ha det bra!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0