Hmmm

shit!! vad är det som händer egentligen?! Vad ska man ta sig till?
Kan inte låta bli att tänka tillbaka till den kvällen, var så trevligt:-)Blir så glad inombords och
småler för mig själv hela tiden! skulle lätt göra om det alltså:-)

Nu sitter man och tittar lite på hemma bäst! är väll sådär, bättre filmer finns;-)
Fast inte ikväll på tv:n! bara skit! Wipeout va bra! äntligen vann en svensk, men det var på håret alltså! så kul:-)
Händer annars då? Inte mycket, ska försöka att bli trötter nån gång, men efter besök av både jessica med familj samt Daniel med familj, så har det blivit en hel del kaffe idag! lär ju vara vaken tills nästa vecka;-)
Fan inte bra! ehh, får väll slå mig själv med en stekpanna i skallen så man somnar, det skulle mr P sagt iallafall;-) du är bra roligt! hehe! undrar om det fungerar, kanske ligger avsvimmad allt för länge så man missar jobbet imörra;-) gött!!!
ska nog prova det! hör ni inget ifrän mig innan imorgon kväll så tog jag nog i för hårt;-)

Ha det bra!
Natti natt

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0