Hemma:-)

Så då har man slutat jobba för dagen! Känns otroligt skönt, idag har man verkligen inte vart på topp!
Har kännt att det har vart frustrationer och irritationer bland ialla idag, även från min sida!
Har bara längtat hem och kännt att man lika gärna kunnat skita i allt ihoppa, lite skitsnack har man hunnit med oxå,
eller skitsnack och skitsnack..det är ju fortfarande sanning, det är ju så vi/jag känner och upplever situationen!!!
Nu är det bara att ta nya tag och hoppas på att det är bättre imorgon, orkar inte med en sån här dag till alltså!!!!!!
Tog mig en härlig promenad hem från jobbet idag, då jag egentligen skulle ha åkt hem med Mr J&L men de slutade senare än mig, så orkade inte vänta;-) Men det blåste som fan! trodde nästan att man skulle flyga med i vinden där ett tag, man står med stadiga fötter på jorden;-)

Idag kommer Lukas och Dennis hit, de ska vara här hela veckan då Daniel och Nina är i Uppsala med Tilde!
Kommer att bli skoj, ska busa med dem som fan, ge Denden (som Tilde kallar honom för) en x antal pussar, vet att han gillar den innerst inne;-)
Hoppas att altt går bra för de andra i Uppsala bara, men hon är så stark lilla Tilde så det kommer gå super:-)
Tänker på er ska ni veta!!
Ne nu ska man ta sig en kopp kaffe! Syns senare!!

Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0