Hem ljuva hem...

Så då har man slutat jobba för dagen:-) Så skönt! har precis tagit mig en dusch, behövdes kan jag lova! Man blir så skitig när man flyttstädar!!Hur lång tid tror ni det tar att damma ur en bokhylla???
Svaret är 3½h timme! Men då ska ni veta att den är 3 meter hög, säkert 10 meter långt och den har massor med hyllplan!! Så mina kläder va inte längre svarta när jag slutade, utan snarare gråa! Bara att tvätta igen;-)
Men annars så har allt gått jättebra, lite öm i handlederna bara!  Ska inte städa på flera år, känns som om man har gjort det så mycket nu, så det räcker och blir över!!

Händer annars idag då?!! Inte så värst mycket, ska bara ta det lugnt! Ska se på säsongsavslutningen av Sveriges Värsta Bilförare ikväll iallafall, heja Gürkhan, han är en trogen kolsvabo;-) Annars så är inget inplanerat!
Moster Gittan kommer hit senare på eftermiddagen/kvällen så då blir det väll lite fika! Var ett tag sedan man träffade henne så det ska bli trevligt!!

Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0