Gårdagen

Igår var det fest hemma hos Maya, det var jätte trevligt:-)
Hade lite lekar under tiden vi åt smörgåstårta, uppdraget kallas den för! Men den var synd att knappt nån följde sina uppdrag, skulle ha vart så mycket roligare då!
Smörgåstårtorna blev suveräna, klart nöjd med min egna som jag gjorde! Den smakade grymt bra:-)
Lite "singstar" eller va man nu ska kalla det för, blev det oxå! haha Maya och jag ägde;-) har det på film på min mobil, men de kommer inga att komma åt, tror vi skämde bort oss en hel del! blev lite Lena PH, Carola, O-zone m.m.!
Lite spökhistoriet och sånt han man med oxå, och självklart så släckte vi ner mellan kl 20.30-21.30:-)

Idag så är Jessica med familj här! de kom tillbaka med min underbara bil som nu är lagad:-)
Men antagligen så blir det att sälja av den! Hoppas man får ut det som man har kvar på lånet, annars så är det ingen mening!! Nån som är intresseras av en BMW 325i? Hör av er i så fall;-)
Ne nu ska jag ner och va lite social med de andra!
får se om 3 har mottagning idag då, då man har vart utan sen igår vid 10..helt värdelöst då man både har mobiltbredband och 3 kort på telen! det suger!!!!!

Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0