Fullt upp....

Idag har tiden bara flygit iväg! Har inte vart en lugn  stund!!
Började med att man städade Mayas lägenhet på förmiddagen, gick bra och det blev så rent!
Sen hann man med en snabb lunch hos Gürkhan, han i sveriges värsta bilföfare:-)
Far sedan hem till mig, tar en snabb kopp kaffe, för att sedan åka och hämta släpet som vi hyrt!!
Tog en vända in till Köping och plockade iordning mina sista grejer! nu är den helt tomt i lägenheten , ska bara städas ur, vilket vi ska göra imorgon!! Sen åker vi hem och lastar ur grejerna in till Mayas föråd som jag fått låna, då det är fullt hemma i garaget/förådet! Åker och lämnar tillbaka kärran! In till ica för att handla hem lite mat! Sen åker vi hem igen och packar upp varorna , tar en till kopp kaffe och en Yatzy!! Då kommer vi på att vi vill ha en grogg till hockeyn efter allt slit! Åker först hem till Mayas kompis och hämtar lite grejer som hon hade där, åker sen och lämnar det i hennes lägenhet! Ställer kvar bilen där, och börjar promenera till mig! Svänger förbi hos Diane en sväng fösrt, lämnade en påse som var hennes..Träffade då hennes barn en sväng! hehe de är bara för söta!!
Känner hur tiden började springa iväg! Skulle titta på hockeyn som började vid 19.00, och då var hon redan kvart i! Tar nästan en 15 min att gå från henne till mig!! Med tio minuter kvar tills matchen börjar, så börjar vi knata hemmåt! känner att vi inte hinner, så vi sprang nästan hela vägen hem, i snöovädret! var grymt kul:-) Såg säkert bra roligt ut oxå!!
Hinner lagom hem, blandar oss en grogg och sätter oss till ro! var då helt slut i kroppen! shit vilken dag!!
Sen så tog vi oss lite att äta! Började planera inför festen på lördag! Är grymt mycket som ska göras innan dess oxå, varor ska handlas till smörgåstårtorna, alkohol, lite plastartiklar, tiden att göra tårtan m.m.!
Kommer att ha fullt upp hela veckan!!
Men tar en sak i taget! Snurrar för mycket i skallen annars!!
Ska krypa ner i sängen nu! Är bra trötter!!

Ha det bra!
Natti natt!!

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0