FEST...

Ikväll blir det parta av, då Maysan fyller år imörra..
Det blir smörgårstårta och lite lekar, haha så roliga..
lite försmak fick man igår när man va på max i västerås, trodde jag skulle dö av garv.
Både Maya och jag satt där och asgarva,, de andra lär ju trott att man va en gäng idioter;-)
Igår va man förbi KBAB och öämnade in sina nycklar till lägenheten oxå, kändes faktiskt skönt att få det avklarat, men känner nu att man skulle ha viljat gått upp till lägenheten och tagit ett sista farväl;-)
Sen va vi in till Västerås som sagt, och skulle handla nå fint att ha på oss idag, men hitta inget som vanligt!!!!!
Men det var gårdagen det, idag blir det partay:-)

Ska strax ner till frissan och klippa oss lite, var ett tag sedan så det ska bli skönt att förnya sig lite;-)
Sen blir det hem, fixa med bord och dukning och alla lekar! Shit va roliga de är, kommer garanterat skriva lite om dem sen när festen är över, vill ju inte förstöra det roliga genom att skriva dem nu, nån som kommer kanske läser min blogg;)
Man ska hinna med att garnera smörgåstårtorna oxå då man inte får göra det för tidigt..Jag har fått den äran att göra en alldeles egen, min livs första smörgåstårta, hoppas den blir super:-)
Sig själv måste man hinna göra iordning oxå, men det hinns nog med..
Sen vi klockan 16.00 så är gästerna välkomna:-)
Måste passa på att säga grattis till MR P i Hällefors oxå;-)

Ne nu ska man röra sig ner till frisören!
Ha det bra!
 
Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0