...

Sådär då har man jobbat klart för den här månaden då;-) och jag måste säga att stämmningen var mycket bättre idag!

Vet ej om det beror på att man är ledig imorgon, eller om det var för samtalet vi hade med chefen imorse, men det var behövligt kan jag säga, kändes skönt att rensa luften lite:-)

Ibland så tycker jag så synd om henne, kan inte hjälpa det!! Hon har nog mycket att tänka på hon med, med flytt och krisen som är..drabbar ju dem oxå, inte bara de stora företagen!!
Snart så kommer Lukas och Dennis hem från skolan, då blir det busa av kan jag lova, en liten puss kanske han får oxå;)

Här kommer lite bilder från Mayas födelsedagsfest i lördags:-)
Fulla vid 18.00?;-) Galna systrar;-) 
Fulla vid 18.00?              Galna systrar;-)              

Födelsedagsbarnet Min allra första smörgåstårta!

Födelsedagsbarnet!!    Min allra första smörgåstårta:-)


Hehe, lite roliga bilder;-) go va smörgåstårtan oxå:-)
Får vi lätt göra om! Tills nästa fest, då det blir tjejkväll, så har frökrarna bus hittat på en överraskning:-)

Ha det bra!

Over and Out


Kommentarer
Postat av: Maya Lindahl

Haha roliga bilder där du :-)

2009-03-31 @ 23:45:47
URL: http://mayalindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0