....

Vaknade precis upp, känner mig så uttvilad! Måste ha sovit bra djupt inatt!!
Tittar nu ut genom fönstert och ser att solen skiner och att den nya snön som kom igår, är på väg att försvinna!
Gud så härligt, kanske våren är på väg nu då:-) Känner bara för att slänga på mig lite kläder och gå ut och promenera lite!! Får se hur det blir med den saken! Först ska jag ner och äta lite frulle, ta en kopp kaffe och bara ta det lugnt!"!
Sen vi 11 så kommer Maysan hit! ska åka till min lägenhet i stan då och städa ur den!!Känns som om det var något annat vi skulle göra idag oxå, men kan inte komma på vad!!kanske inte var nått?!hmmm

Ne nu ska jag sätta på kaffe:-)
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0