Då var man klar:-)

Äntligen så är man färdig med lägenheten! Känns skönt på ett sätt, slipper tänka på den då!
Men kommer ändå att sakna den, det var ju ändå mitt hem det sista året! Hoppas mr R förvaltar den väl;-)
Tog en stund att komma iordning, tog längre tid än vad vi hade tänkt! Sen hade man ju handlingen inför helgen att ta itur med efter städningen! så har väll haft fullt upp mellan kl 11-20 då vi var hemma igen!
Lyckades köra slut på batteriet i Maya bli oxå, precis innan vi skulle åka hem, tur att det finns startkablar;-)
Nu är man helt slutkörd! Ska krypa ner i sängen snart så man orkar med morgondagen!
Ska jobba frukost samt städ, chefernas gamla hus ska flyttstädas, känns som om jag är rätt person för att hjälpa till med det, är ju den enda man har gjort de senaste dagarna;-) Men imorgon eftermiddag ska jag inte göra ett skit! fy fan så skönt! Måste vila upp mig lite inför helgen oxå så man inte blir så påverkad;-)
Ne nu tackar jag för mig!

Ha det bra!
Natti natt

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med föregående talare! Säng racing, horisontal läge dom kommande 10 timmarna. Godnatt

2009-03-25 @ 22:15:14
URL: http://.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0