trött!!!

igår efter jobbet så var man helt död!!
kommer hem strax efter kl 15 och byter då om och grejer! åt lite mat vid 17 tiden och efter det så skulle jag och fia titta på film! jo tjena!! slocknar på  än gång och vaknar inte upp förrens 20.45.. har ett svagt minne av att Maya ringde nån gång när jag sov ocå, men kommer inte ihåg så mycket av vårat samtal, sorry bruden;-)
Går iallafall ner och tar mig en cigg och sen gick jag och la mig i sängen denna gång, för att förtsätta sova! Risken skulle ju finnas att man blev pigg annars, och då skulle man ju aldrig ha kommit upp imorse!!
Men fy fan. sov typ hela dagen igår, och ändå var man trött i morse!
Tog iallafall igen några timmars förlorad sömn som man har gått misste om när man jobbat, och det har blivit en hel del!!!
Ne nu sja jag ta mig en dusch och sen bara ta det lugnt!
Sista dagen att jobba imorgon sen är man äntligen ledig 2 dagar irad:-) längtar!!
Ha det bra

Over and Out

Kommentarer
Postat av: jessyj.blogg.se

koooooooooooooooom hit..=) Det är så roligt när du ät är.=) love



Men det är även roligt när resten av familjen med är här-..

2009-06-05 @ 18:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0